در گفتگو با خبرنگاران

هر دو تیم که امید زیادی به قهرمانی ندارند، برای کسب یکی از سهیمه های لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در بین 4 تیم بالای جدول می جنگند. بازی رفت دو تیم را یونایتد 3-0 به سود خود خاتمه داد اما لیورپول از آن بازی به بعد دیگر شکستی را متحمل نشد و در 13 بازی قبلی خود اکثرا به پیروزی دست یافته است. 

لوئیس فان خال سرمربی هلندی شیاطین سرخ، در آستانه جدال حساس فردای تیمش در آنفیلد به خبرنگاران گفت:" نبرد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تا انتهای فصل به طول می انجامد اما پیروزی بر لیورپول می تواند امیدهای ما را بیش از پیش افزایش دهد.وقتی شما در یک بازی برنده می شوید، برای اینکه ثابت کنید بردتان اتفاقی نبوده، نیاز دارید تا در مسابقه بعدی نیز پیروز شوید. پیروز شدن اهمیت بالایی دارد و کمک زیادی به تیم می کند. 

در شرایطی نیستیم که بگوییم برد یا باخت برای ما فرقی نمی کند. ما پس از برتری بر تاتنهام حتما باید لیورپول را شکست دهیم در غیر این صورت برتری بر تاتنهام هیچ خواهد بود. پیروزی 3-0 بر تاتنهام فراتر از انتظارات من بود و ما باید این روند خوب را مقابل لیورپول هم ادامه دهیم تا ثابت کنیم در مسیر پیشرفت قرار داریم.

می دانم و خیلی هم شنیده ام که آنفیلد، سخت ترین ورزشگاه برای یونایتد در کسب پیروزی محسوب می شود اما در حال حاضر من مربی این تیم هستم و ممکن است این شرایط را تغییر دهیم. اگر مثل بازی با تاتنهام مقابل لیورپول ظاهر شویم، شانس پیروزی خواهیم داشت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: لوئيس فان خال (سرمربي) , منچستر يونايتد , ليورپول ,

تاريخ : شنبه 1 فروردين 1394 ا 15:56 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.